DTG to bezpośredni druk na tkaninie! Jesteśmy w stanie nanieść na tkaninę wielokolorowe zdjęcie formatu A3, bez potrzeby przygotowywania drogich matryc lub kosztownego projektu.
Nasza drukarka DTG umożliwia również nadruk białego koloru, więc naniesienie jasnych kolorów na kolorowe tkaniny nie stanowi problemu.
Zaletą tej technologii jest niski próg minimalnego zamówienia, w szczególnych wypadkach jesteśmy w stanie zrealizować zamówienie już od jednej sztuki!
Technologia termotransferu polega na wgrzaniu w materiał wyciętej za pomocą plotera folii Flex lub Flock. Realizacja rozpoczyna się od przygotowania projektu i jego wycięcia za pomocą plotera tnącego w specjalnej folii o wybranym kolorze.
Po usunięciu odpadu, aplikacja jest nanoszona na tkaninę za pomocą prasy termotransferowej, która w wysokiej temperaturze wgrzewa winyl w materiał.
Kolorystyka takiej aplikacji ogranicza się do trzech kolorów, jednak jej ogromną zaletą jest jej duża wytrzymałość i możliwość zastosowania chromowanych folii.
Posiadamy również specjalną prasę termotransferową dzięki czemu możemy nanieść aplikację na czapki.
Pracownik ubrany w firmową odzież wygląda po prostu profesjonalnie. Nie od dziś znany jest wpływ jaki wywiera mundur, kitel lekarski lub garnitur i nie bez przyczyny miliony firm i organizacji na całym świecie ubierają swoich pracowników. Nie ważne czy chodzi o szpital czy supermarket, uczucie które towarzyszy klientowi klientowi podczas kontaktu z pracownikiem jest automatycznie przekładane na wizerunek firmy oraz oferowane produkty i usługi. Są również praktyczne aspekty, które przekonują do oznakowania odzieży firmowej.
W wielu organizacjach różne style lub kolory uniformów przypisane są do wybranych grup pracowników, zazwyczaj ze względu na stanowisko, wykonywane zadania lub poziom odpowiedzialności. Dzięki takiemu rozwiązaniu klienci potrafią rozróżnić pracowników i kierują swoje zapytania do kompetentnych osób. Odpowiednio zaprojektowany i dobrze wykonany uniform, pomoże pracownikom czuć się pewniej. Ubrany w koszulkę sygnowaną logiem firmy pracownik czuje się częścią grupy, nastawia się pozytywnie do pracy i powierzonych mu zadań.
Czuje się również pewniejszy w kontaktach z klientami bowiem buduje się w nim przekonanie, że nie reprezentuje jedynie swojej osoby oraz zajmowanego przez siebie stanowiska, a firmę która w razie konieczności stanie za nim murem.
To zachęca do podejmowania nowych wyzwań, bo z psychologicznego punktu widzenia oddala się ryzyko porażki i wzmaga się poczucie bezpieczeństwa.